Zboží bylo vloženo do košíku


Přejít do košíku
Produkty
Stát se fanouškům facebook
E-mailový zpravodaj
novinky e-mailem

Zadejte svůj e-mail a my Vám budeme
posílat zajímavé nabídky, soutěže a akce!


Pricemania-overny-obchod

Pro zákazníky

 

1. Je možné si objednat zboží i telefonicky?

2. Jak rychle budu mít zboží doma?

3. Kolik zaplatím za doručení zboží?

4. Co když nebudu doma když      

    mkurýr donese zásilku?

5. Uvádíte ceny včetně DPH?

6. Před nákupem se musím

    vždy zaregistrovat?

7. Jakou výhodu má registrace?

8. Musím nakoupit zboží nad určitou hodnotu?

9. Nedaří se mi přihlásit. Co mám dělat?

10. Je problém s reklamací zakoupeného

      zboží prostřednictvím internetu?


 

 

 

1.
 Je možné si objednat zboží i telefonicky ?

Ano je to možné, telefonicky si můžete jakékoli zboží objednat na telefonním čísle: 

+421 (41) 4333 412 

+421 (41) 4333 413 


E-mailové na: 

housova (at) euroshopy.sk 

info (at) euroshopy.sk 

 

2.
 Jak rychle budu mít zboží doma ?

Ve většině případů je to do 3 dnů od objednávky. (http://www.euro-shopy.cz/clanky/informace-potrebne-k-nakupu/)

 

3.
 Kolik zaplatím za doručení zboží ?

Ceny za přepravu závisí na hmotnosti zásilky. Viz ceny přepravy na naší stránce v sekci Zákazníci. 

 

4.
 Co když nebudu doma když mi kurýr zásilku donese ?

Žádný problém, každý kurýr má telefonní číslo které jste zadali při objednávce a je možné si domluvit převzetí později nebo na jiné adrese. (http://www.euro-shopy.cz/clanky/informace-potrebne-k-nakupu/#Cennik_dopravy_kuryr;http://www.euro-shopy.cz/clanky/informace-potrebne-k-nakupu/#dodani_zbozi)

 

5.
 Uvádíte ceny včetně DPH ?

Ano. Všechny ceny uvedené na stránce jsou včetně DPH. Jsme plátci DPH, pokud jste tedy firma, můžete si uplatnit vrácení DPH a dát do nákladů zboží, který souvisí s předmětem vašeho podnikání. 

 

6.
 Před nákupem se musím vždy zaregistrovat?

Ano je to nutné pokud si chcete udělat objednávku přes systém. 


7.
 Jakou výhodu má registrace ?

S registrací nemusíte při opakovaných nákupech vyplňovat více údajů, vyplněných již při registraci a tak se Váš čas strávený vyplňováním objednávky neuvěřitelně zkrátí. 

 

8.
 Musím nakoupit zboží nad určitou hodnotu ?

Ne, stačí i nákup v hodnotě 1 Kč. 

 

9.
 Nedaří se mi přihlásit. Co mám dělat ?

V první řadě je třeba, abyste u nás měli vytvořené konto (registraci). Pro správné fungování našeho obchodu je také třeba mít povolené cookies. Pokud jste zapomněli heslo, můžete si jej nechat poslat na Vaši emailovou adresu. 

 

10.
 Je problém s reklamací zakoupeného zboží prostřednictvím internetu ?

Ne. Bližší a podrobné informace jak přesně postupovat při reklamaci zboží naleznete v sekci Zákazníci. (http://www.euro-shopy.cz/clanky/reklamace/#Jak_postupovat)